2012. március 26., hétfő

Reconciliation?

Talán rendben lesz minden?
Nem tudom. Már máskor is békültünk ki, de újra összevesztünk. Ilyenkor döbbenek rá, hogy mennyire rohadtul hiányzik a társasága, a poénjai. Ma egy levelezés kíséretében bonyolítottuk le, az első órában. Heily és Camie is megbetegedett, nem jöttek szkúléba. Camie-t egész hétre kiírta a doki, de Heily elméletben már jön holnap. Mivel első órában megköttetett a béke, ezért a többi órán, ahol lehetett egymás mellé ültünk.
Másik örömhír.: a matek tanár hiányzik, elvileg még holnap se lesz. Hihi.
Suli után kimentünk bandázni a térre /így ketten tényleg nagyon bandázás/ és ettünk, minyomot,pukkanós cukros milkát,meg ilyen kókuszos micsodát.. *kuncog* Aztán előkerültek a fiúk, és a szokásos: "Te, Lola. Ezt nekem adod? , Megehetem?, Naaa, légyszi,légyszi!" szóval azt lett a végeredmény, hogy Josh megette a maradék csokit, Lars meg azt a kókuszos izét. Lassan átmegyek segélyközpontba. A következő lépés az volt, hogy amíg én kidobtam a szemetet (mert persze szigorúan ISF-es vagyok. Ha érdekel, kukk ide: http://www.isfoundation.com/ ) addig ők felfedezték a pénztárcámat. Starbuck-os kártya ki, 576-os kártya: addide,addide!. Mondom: nem. Erre ők: és ha adok pénzt megveszed nekem?? *kiskutya szem*, és én hülye, persze azt mondtam, hogy ha legközelebb megyek, akkor megveszem. Aztán volt egy kisebb, önértékelési zavarom így a nap közepe felé. Általában akkor jön elő, amikor meglátom ŐT.  Bárgyú fej, pillangó a hasba,stb. Ez tart köbö 2 percig. Ma még megyek táncra Erinhez. Igazából "nénizhetném" de így kényelmesebb, és ő sem érzi magát öregebbnek tőle. Mondjuk nem is öreg. Imádok oda járni, de a Grace-el való veszekedéseink során, volt már olyan, hogy a fejemhez vágta, hogy: "Miattam nem kell járnod...". Nem csak miatta járok. Igaz, hogy ő mutatta meg nekem, de élvezem. Végre egy olyan mozgás, amit szívesen csinálok. Pedig ez nem nagyon mondható el rólam. Remélem, hogy nem lesz több veszekedésünk, bár erre nem vennék mérget. Májusban lesz egy fellépésünk. Izgulok.
De most sietek, mert még át kell öltöznöm, Grace-el skypeolok, Heily-vel beszélek (beszélnék ha visszajönne) aztán a buszt is el kéne érni. Nade, várjunk. Grace most rakott le. Remélem nincs megint valami baj. Ahh.
Na jó, én sietek.


~CsakÉn

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése